Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

fredag den 27. juli 2012

Der sker da andet end maling

Jeg har fået malet en masse på grillstugaen i dag (der kommer billeder i morgen når jeg regner med at blive færdig) men osse hæklet lidt mere på min cykel.
Sadlen har fået en lille lyserød sløjfe så den passer lidt bedre til resten ...
.. og en lille blomst foran hvor sammensyningen ikke blev for pæn.
Her senere på dagen da temperaturen var lidt mere udholdelig fik jeg plukket ribsene og nu står der syv pæne glas gele på mit bord. Ret flot af den lille busk.
.. og er osse blevet færdig med en lille vest, mangler dog sammensyningen og knapper ... det må vente.


4 kommentarer:

  1. Jeg er bare så vild med din cykel. Man bliver i så godt humør af at se den :) Ærgerligt at den ikke kan klaret vejret i det vestjyske.

    SvarSlet
  2. Pragtfuld cykel, som er enhver strikker værdig og en sjov ide.
    Den lille vest er meget fin.

    SvarSlet
  3. Wauw, hvor bliver din cykel flot! Den er rigtig romantisk i sit udtryk!

    SvarSlet
  4. Hallo hvor er den bare skøn, din cykel!
    Elsker både sløjfen og blomsten - hvordan holder det sig i regnvejr?

    SvarSlet