Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

torsdag den 19. juli 2012

Det skulle blive bedre i morgen

I morges vågnede jeg op til overskyet køligs vejr og jeg syntes huset virkede koldt og trist ... så gang i brændeovnen selv om det ikke lige var det jeg havde regnet med i en sommerferie ... men der er lovet lunere vejr igen morgen.

I går aftes fik jeg plukket ALLE solbærerne .. det er hvad det gav og jo det er et drikkeglas. Det må ha´ været frosten for sidste år havde jeg mange glas marmelade med hjem. Der er heller ikke en eneste kirsebær på træet. Til gengæld er der rigtig mange ribs.
Jeg gik osse hen og blev husmoderlig og bagte knægbrød men havde ingen bagepapir så de var ikke nemme at få af pladen ... men skidt pyt de smager jo alligevel godt selv om de er knækket.


3 kommentarer:

  1. Jeg skal da love for at du er aktiv i din ferie :)
    Selvom brændeovnen ikke høre sommerferie til, ser det nu hyggeligt ud alligevel :)

    SvarSlet
  2. Kunne nu heller ikke forestille mig at du bare sad og strikkede hele dagen :)
    Synd med dine solbær, håber der bliver læs på næste år :)

    SvarSlet
  3. Jeg har heller ikke høstet mange solbær i år, 2 kg for at være helt nøjagtig. Jeg klager bestemt ikke; men det er nu ret beskedent udbytte, når jeg er vant til at plukke 12 kg!!!!

    SvarSlet