Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

torsdag den 5. juli 2012

Ikke sket noget endnu..

... jeg sidder bare på altanen i Farum og hygger og sender varme tanker til min datter. Min svigersøn ringede for en time siden og sagde at det måske nok var overstået indenfor de næste tre timer.
... og "næsten" storebror Oliver sat fuldstændig uvidende og spiste pasta med kødsovs til aftensmad ... det er en af hans ynglingsspise.

Bare så skøn at han var hel tryg ved at det var mig der hentede han i vuggeren .. han ser mig jo ikke så tit.

Nu sover han og mormor tror osse at hun følger trop tidlig i aften.

Ved jo aldrig hvornår de ringer og fortæller at jeg igen skal være mormor til en lille fræk rødhåret (tror jeg nok) knægt.
Hvor lykkelig har man lov at være.

1 kommentar:

  1. Hvor er det stort, og hvor er det dejligt for jer. Håber det hele er gået godt, og at du nu har to skønne rødhårede børnebørn :)

    SvarSlet