Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

mandag den 16. juli 2012

Lidt blåt "guld".

Manden min skulle i "Jem og Fix" og lige overfor er der en Blå Kors genbrugsbutik... så jeg skulle da lige ind og kikke.

Jeg har svært ved at gå forbi blåt stel og her var der 4 dele til min samling. Der er ikke to ens og sådan skal det være, bare det er blåt og pænt.... og når de koster i gennemsnit godt 20 kr kan man jo sagtens få nyt ;o)

Den ene tallerken har sådan en fin kant.

I "Jem og Fix" havde de guldrammer til en femmer .. osse lige haps  ..... og så syntes manden at det var på tide at tage hjem inden der blev overlæs på bilen ... thi hi.. ;o)
... altsammen skal op i Huset.

5 kommentarer:

  1. Ej, hvor er de fine de blå tallerkener. De var også kommet med mig hjem, hvis jeg var kommet forbi.

    SvarSlet
  2. Fine blå ting til stellet. Jeg køber også forskellige tallerkner, bare de er med blåt :) Har lige købt en masse Rørstrand på loppis, for mellem 5 og 20 sek. Gode fund gør godt :)

    SvarSlet
  3. Fine blå tallerkner, som ikke er til at stå for. De var også kommet med mig hjem, hvis jeg var stødt på dem.

    SvarSlet
  4. Hvor er de fine!
    Har jo fulgt dig et stykke tid nu - er der plads i bilen til det hele? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ok ja .. ;o) .. som min mad siger så bliver vi nok nødt til blive ved med at ha´ en stationscar ... thi hi.

      Slet