Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

søndag den 15. juli 2012

Så er der pakket

Jeg er begyndt med at pakke og selvfølgelig det vigtigste først - strikketøjet.
Jeg vil være færdig med nederdelen og komme lidt længere med dominotrøjen. Indimellem kan jeg strikke lidt veste af det grå og brune garn. .. og så er der lige min gamle cykel der skal ha´ hæklet betræk.
Glemte jeg at sige at vi kun skal være der i 14 dage .. thi hi .
Men bare tanken om at man måske ikke har garn nok med eller et strikketøj man gider .. det gir´ da stress :o)

Jeg er meget spænt på at komme op i Huset. Det ligger jo i Småland hvor der har været oversvømmelser.
Billedet er fra vores baghave hvor vandet stod højt sidste uge. Vandet man kan se mellem det høje græs er bækken som normalt er ca 1 m lavere og broen som man kan skimte burde ligge til venstre udenfor billedet.
Vi har haft gæster i Huset og de fortalte at bækken var en brusende flod. Der var vand i kælderen men det fik de ud og skaden er vist minimalt . Men bare det at der har været vand inde er en træls tanke.... dog kom vandet ind udefra trappeskakten og ikke nedefra. Vi har vist været heldige i forhold til så mange andre.......

5 kommentarer:

  1. Husk endlig rigeligt garn.Rigtig god ferie.

    SvarSlet
  2. Ja, man skulle jo nødigt gå ned på garn.. (smil)
    Håber I er sluppet for alt for meget vand i Småland.
    God ferie.
    Kh hanne

    SvarSlet
  3. Ha nu en rigtig dejlig ferie Irene. Glæder mig til vi ses igen. Knus

    SvarSlet
  4. Håber jeres hus har det godt, og at i ikke havde for mange ting i kælderen. Det er dejligt, at i har folk til at hjælpe med huset i Sverige, når der nu sker sådan noget. Sikke mange garn-projekter du har gang i, glæder mig til at se det hele færdigt efter ferien;) Rigtig god ferie:)

    SvarSlet
  5. Hej Irene
    Jeg læser i dag dine seneste indlæg da jeg er kommet lidt bagefter, og undskylder hvis jeg spørger om noget der er svar på senere :)

    Jeg håber at kælderen er tørret ud nu!

    De sælger vel også garn deroppe? Glæder mig til at se dominoen færdig :)

    SvarSlet