Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

mandag den 30. juli 2012

Så er det hjemad igen.

Så går det mod DK igen i morgen. Huset er næste lukket ned .. det er bare så vedmodigt hver gang. Det er virkelig MIT sted heroppe.

 Jeg kunne alligevel ikke lade være og smuttede over i skoven i formidags og plukkede lidt flere blåbær. Det gav da 1,5 glas syltetøj ... det smager bare mums !!

Jeg er også blevet færdige med flagene men de skal nu ses lidt på afstand, jeg syntes de er lidt  for "grove". Ved ikke lige hvor de skal hænge så indtil næste gang hænger de i køkkengardinerne.

Der er en masse at se frem til ... på vejen hjem skal vi mødes med vores yngste Annie i Kbh til frokost og på torsdag kommer Jane og børnebørnene i 5 dage ... det glæder jeg mig meget til - begge dele.

Det er jo altid en masse at glæde sig over og til hvis vi bare kikker efter ... men man kan jo selvfølgelig osse finde en masse at brokke sig over ... det er et valg og så syntes jeg det første er meget sjovere, ik ?

4 kommentarer:

  1. Du har ret. Livet er for kort til brok !!
    God tur hjemad.
    Kh hanne

    SvarSlet
  2. Kan godt forstå at det er svært at forlade det svenske, der er nu noget specielt over den svenske natur og luft... Men det gode er jo at så glæder man sig endnu mere næste gang man skal afsted. Hvis man nu boede fast deroppe er det ikke sikkert den har den samme værdi mere...
    Det er klart sjovere at samle på glæde end på brok :o)

    SvarSlet
  3. Det er helt rigtigt - vi skal blive bedre til at se de gode ting og brokke os mindre. De fleste af os har jo meget at glæde os over, heldigvis.

    SvarSlet
  4. Velkommen hjem. Det må være dejligt at have sådan et fristed I hele året kan gå at glæde jer til at besøge.

    Jeg syntes at vi danskere generelt brokker os alt for meget og at vi i stedet skulle forsøge at lade det positive flyve over vore læber i stedet..

    Nyd din dejlige familie :)

    SvarSlet