søndag den 8. juli 2012

Strikke camp ...



Så kom Elliot hjem .... og det er jeg også.
Både mor og barn har det godt.
Efter to-tre døgn med børnepasning og barselsvisitter skal der strikkes igen.

Jeg så lige i dag at der er

STRIKKE CAMP PÅ STOREBÆLT CAMPING - KORSØR


24.-26.8.2012

Det er da virkelig fristende at tage med.
Er der andre der har tænkt på det ?

og her på Familiejournalen hvorfra billedet er lånt.

Samtidig vil jeg sige tak til alle jer der har kommenteret min nye status som mormor igen..... og osse velkommen til alle de nye faste læsere der er kommer til løbet af den sidste tid..
... jeg er virklig glad hver gang.
Velkommet til.

6 kommentarer:

  1. Jeg kommer på strikkecamp :-)
    Også tillykke med mormortitlen, det har jeg endnu til gode.

    SvarSlet
  2. Hej Irene

    Velkommen hjem :)
    Har kigget og ja, det frister skam..

    Tusinde tak for knapperne, de er bare helt i orden, total prof bearbejdet!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak..... ja jeg tror det kunne være en sjov oplevelse.

      Jeg er rigtig glad for du syntes om knapperne. Tak for de pæne ord.

      Slet
  3. Det lyder rigtig hyggeligt - desværre kan jeg ikke de dage, ellers ville jeg gerne have deltaget.

    SvarSlet
  4. Jeg skal se om jeg kan lokke nogle af tøserne fra Strikkecafeen med. Det kunne være superhyggeligt med en strikke/snakke/hygge weekend... og så kunne man møde nogle af de andre blogger, såsom Kirsten, ik ;o)

    SvarSlet