lørdag den 21. juli 2012

Små glimt fra Sverige



Jeg er kommet lidt længere med min cykel .... den bliver da skæg.













I går besøgte vi et stort men utrolig rodet Loppis. Der var porcelæn i stakker og ting og sager over alt ....
... og i kasser oppe og nede. Det var fuldstændig uoverskueligt. Men jeg fik da en blå tallerken til min samling ... ikke alt for pæn men hel og til en svensk tier..
I dag var vi på gåtur op på et høj fjeld - normalt kan man køre derop men vandet havde her ædt en stor del af vejen. Det er utrolig hvad vand fra en lille bæk kan præcenterer når bare der er nok af det. I vores område kom der 104 mm på en gang forrige weekend.




4 kommentarer:

  1. Din cykel bliver bare så fed :) Jeg glæder mig til at se mere :)

    SvarSlet
  2. Hold da op en masse regn!

    Total vild med din cykel Irene - hvordan opfører det sig i regn og blæst?

    SvarSlet
    Svar
    1. Cyklen er ligesom en veteranbil og næsten ligeså gammel ;o) ... den kommer kun ud i tørvejr.
      Jeg skal se om jeg kan få fat i en anden go´ brugt for den gamle cykel er noget usikker.
      Så den skal nok bare ende sine dage som pynt i haven når vi er her.

      Slet
    2. Undskyld jeg er glemsom - har lige spurgt dig igen i et andet indlæg :(
      Og tak for dit svar! Pynte - det gør den!

      Slet