Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

onsdag den 18. juli 2012

Sol og regn i Småland

Vejret i Småland er nok ikke så meget anderledes end i vestjylland ... og alligevel.
Her veksler det også mellem sol og regn men når en heftig byge er over, kan man igen sidde ude og tage solbad... i vestjylland vil sådan en bygevejrsdag være kold og blæsende..... jeg bliver aldrig jyde.

Her sidder jeg og tar´solbad mens jeg hækler på betrækket til min cykel ...
... og se hvordan en ny byge er under opbygning.

Vandet var væk fra haven da vi kom og kælderen er tør igen uden de store skader ... kun lidt maling er gået af gulvet og et par gamle møbler har fået våde ben.

Vi har fået broen over bækken på plads igen og alt er igen som det plejer.

I morgen kommer et par gode venner fordi og bliver et par dage. ...  mænnende skal fiske og kvinderne strikke ... bare hygge !!

5 kommentarer:

  1. Hvor er det hyggeligt. Her i Vestjylland er det stadig bygevejr. Vi fik en lille byge da vi forlod Frello udstillingen i Varde i dag. Nyd solen for mig også ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det skal jeg gøre ;o). Otto Frellos er bare spændende. Man kan blive ved med at finde nye ting i han billeder - næsten ligesom "Find Holger" ;o)

      Slet
  2. Hvor ser det hyggeligt ud :)

    SvarSlet
  3. Dejligt at jeres kælder ikke var værre ramt. Håber der kommer masser af sol mellem bygerne deroppe, så i kan sidde ude og strikke :)

    SvarSlet
  4. Godt at kælderen overlevede. Det er altid træls når sådan noget sker, men må være endnu mere når man er så langt væk fra "skaden".

    Glæder mig til at se din cykel!

    SvarSlet