Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

torsdag den 12. juli 2012

Virus .. pis pis

Jeg er ikke død endnu men jeg har næsten ikke været hjemme de sidste mange dage .. og da jeg så endelig har en friaften hjemme, ja, så har vi fået virus på compen.
Jeg bliver bare så edertosset ..... hvem fa... kan syntes det er sjovt at ødelægge det for andre.

Det er en rigtig ondsindet af slagsen denne gang .. begge spam/virus filterne vi har har åbenbart ikke kunne stoppe den.
Den fylder hele skærmen og selv i fejlsikker tilstand virker det som om den kører i baggrunden.
Jeg bøvlede hele aftenen med at få den renset men uden held. Så nu sætter jeg min lid til min computernørd af en datter kan langdistancehjælpe mig.
Heldigvis har jeg min lille bærbare den kan vi da klare os med en stykke tid og det er ikke så længe siden jeg lavede en backup, så det mest "vigtige" er da gemt.

3 kommentarer:

  1. Sikke træls. Jeg håber du får bugt med det udyr :)

    SvarSlet
  2. Træls, træls, træls....
    Jeg håber at I får bugt med den og ja, hvem i alverden kan syntes det er sjovt at ødelægge det for andre "bare fordi de kan"

    SvarSlet
  3. Jeg har fået bugt med virusen. Det holdt hårdt.
    Men hvis I nogensiden skulle få en lign. virus så er der en go´ vejledning her http://www.malwareexperts.com/how-to-remove-the-ukash-virus/
    .. og bagefter skal man køre en grundig virusskanning med f.eks MacFee. Derefter skulle MacFee kunne stoppe et nyt angreb.

    SvarSlet