Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

fredag den 3. august 2012

Dejlige mormor dage

Hos mormor må man andre ting end hjemme så her må et mellemmåltid godt bestå af bolle med Nutella og juice.
Lille Elliot er på besøg hos mormor og morfar for første gang ... han er ligeså dejlig som sin storebror.
Men det varer noget inden han er ligeså sjov og dygtig som Oliver. Tænk hvad en snart 2 årig kan .... han ved lige hvor der skal trykkes for at få sit ynglings spil frem.
Men et stort hit er også at vi skal ned og fodre ænder ved søen .. det er bare sjovt.
Tilgengæld får mormor ikke strikket ret meget i disse dage ... men sådan skal det jo osse være :o)



7 kommentarer:

  1. Strikke kan man altid - det er meget sjovere at nyde nogle dage med sådan et par guldklumper. Det er dejlige børnebørn du har. Hvad kan man ønske sig mere.

    SvarSlet
  2. Sikke nogen skønne dage du har haft med dine guldklumper.
    Jeg har lidt kritik. Den tekst linie som ligger over dine billder i indlæggene kan jeg ikke se/læse.
    Jeg ved så ikke om jeg er den eneste der har det problem?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Merete.
      Rart at du skriver ....
      Men jeg har ikke lagt nogen tekstlinie over billederne ???
      Min tekst ligger gerne til vemstre for billederne.
      Har du problemer med andre af mine indlæg ?

      Er der andre der har det sammen problem så vil jeg meget gerne vide det .... og se om det kan rettes.

      Slet
    2. Det er det samme på alle dine indlæg Irene...Jeg kan dog læse det øverste af bogstaverne så er det jo bare med at gætte sig til hvad der står...Dejlige drenge du har besøg af.;-))

      Slet
  3. Hej Irene.
    Jeg har ingen problemer med at se din tekst.
    Teksten står til venstre for billederne.
    Skønne skønne børnbørn du har, og rigtig gode billeder.
    God weekend til dig fra mig

    SvarSlet
  4. Du har kun godt af en lille strikkepause ;) De dejlige unger skal da helt klart nydes ;-)

    Ja problemet med tekst, der bliver skjult af billeder har været der et godt stykke tid.
    I det her indlæg er det kun ved billedet af Elliot at der ikke er noget problem.
    God weekend

    SvarSlet
  5. Hvor er det nogle skønne drenge, dit hjerte må smelte og så skal der helt sikker chokolade på bollerne :)

    Det er ikke din fejl, men det layout du bruger. Der er ikke lavet nok afstand omkring billederne. Den er afstanden fra billede til tekst.

    Hos mig (Google Crome) skæres der lidt af bunden af teksten på de linjer, der ligger sig over dine billeder, men kan sagtens læses.

    SvarSlet