Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

søndag den 5. august 2012

En dejlig sidste feriedag


Mens hele huset sov til middag - både den store og de to små - fik jeg lidt "fornuftigt" fra hånden.
Nederdelen fra "Kreativ strik" er blevet færdig. Jeg har strikket den i Coast fra Garngaragen.dk. En virkelig lækker blanding af bomuld og lammeuld. Men der skal lige et skørt under - den er vist lidt for sexet uden .. thi hi.


Sidst på dagen kørte vi til Hjerting og nød den skønne sommerdag. Vi har virkelig fået en lækker strand her i Esbjerg. Der er bl.a  blevet lavet et havbassin så man osse kan bade her ved lavvande.


Det var virkelig osse noget Oliver nød - han er en rigtig vandhund. Tager i svømmehal med sin far næsten hver lørdag og hopper gladelig ud fra kanten ned i det store bassin.


... og nu skal vi ha´ rabarbergrød. Der var ikke ret mange i haven men Jane elsker rabarbergrød så jeg  fik lige kogt en lille portion mens de sov til middag.

... og så er det arbejdsdag igen i morgen - øv øv ... hvor var det lige de tre uger blev af.
Jeg kunne sagtens bruge tre mere.

5 kommentarer:

  1. Sød nederdel - jeg kunne godt tænke mig at vide hvordan den opfører sig i brug, hvis du vil?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan du da tro. Når jeg nu bliver "barnløs" igen på torsdag så skal jeg ud og købe noget stof til foer/skørt.
      Men jeg tror helt sikkert den vil holde sig fin i facon/brug.
      Jeg lader dig hører nærmere :o)

      Slet
    2. Hej igen. Det går over alt forventning. Jeg havde nederdelen på i lørdags .. hele dagen ... på cykel rundt i Esbjerg og igen i dag på arbejde .. og den ser stadig lige pæn ud. Er ikke gået af facon eller blevet skæv.

      Slet
  2. Jeg er så vild med din nederdel. Jeg har selv overvejet om jeg skulle lave en, men det er kun blevet ved overvejelsen :)
    Det ser rigtig hyggeligt ud med en strandtur :)

    SvarSlet
  3. Smuk nederdel og du har også figuren til det :)
    Jeg vil meget gerne være med i din familie når du nu serverer hjemmelavet rabarbergrød ;O)

    SvarSlet