Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

onsdag den 1. august 2012

En sørgelig meddelse og skønne flasker

Det var chokorende da jeg i går læste på Strikkeheksen at Kisten Amstrup med bloggen "Strikketøj" er død, bare sådan pludselig.
Jeg kendte hende ikke personligt men vi har kommenteret hinandes blogge det sidste halve år. Hvor er det sørgeligt for de efterladte.

Det sætter mine ord fra i går lidt mere i perspektiv.
Vi skal virkelig nyde livet så længe vi har det og øve os i at tænke positivt.... pludselig kan det være slut.
Nyde nuet og glædes ved de store og små ting.

..... som disse tre flasker der har indeholdt fransk lemonade. Jeg fik dem af min yngste - pigerne har lært at man smider ikke fine flasker og æsker ud uden at spørge mor ;o)
... det er næsten synd at tage etiketterne af men flaskerne skal bruge til vand og derfor vaskes ofte.

3 kommentarer:

  1. Det er utrolig sørgeligt at Kirsten ikke er her mere. Jeg satte stor pris på hendes kommentarer og hun havde sådan en fin blog med mange skønne projekter. Det er ikke til at forstå, at hun pludselig er væk.
    Du har ret i, at det gælder om at sætte pris på nu'et. Der er ingen der ved hvad morgendagen bringer.

    SvarSlet
  2. Ja, livet er frygtelig skrøbeligt. Vi må passe godt på det.

    SvarSlet
  3. Længe levet livet og alle de gaver, det indeholder ...

    SvarSlet