Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

lørdag den 25. august 2012

Farveprøver .. hva nu ?



Jeg fik farvekort fra Garn-garagen i dag. En af hver kvalitet, det er nu rart at se farverne rigtig.


 
Så nu har jeg ændret mening .. nu tror jeg at Peru kjolen skal strikkes af COAST.
Et garn jeg har strikket af før.
En bomuld/uld blanding ... meget blødt og lækker at arbejde med og så holder den flot.
Nu skal jeg så lige bestemme mig til om den skal være i de rød/brune farver eller grønne ... tænke tænke tænke
 
 
Men allerførst skal jeg være færdig med trøjen til Sannes Lima ....
.... det vil et par aftener mere nu gøre meget ved.
 
 
 
... og så kom katalogerne fra Stof og Stil . Aldrig dårligt med lidt inspiration.

8 kommentarer:

  1. Flot trøje du er igang med...Ja det er godt med inspiration og dejlig når man så finder ud af hvad det skal være.;-))

    SvarSlet
  2. Det bliver meget spændende at se hvilke farver du vælger til kjolen :)Og Stof og Stil har også inspireret mig, så vi smutter forbi i nærmeste fremtid, bor heldigvis ikke langt fra den i Roskilde.

    SvarSlet
  3. uha alle de valg gør det da ikke nemmer.

    Ser godt ud med blusen du har gang i

    SvarSlet
  4. Det er altså rart med nogle farveprøver. Jeg tror garnet bliver flot til den kjole, hvis det kan holde faconen.

    SvarSlet
  5. Hmmmmm.... ja, du kan da ha' begge skalaer, men grøn lyder flot.

    SvarSlet
  6. Sikke et spændende projekt Irene. Og husk endelig at få lidt kontrastfarver med osse - der skal være noget, det "river", noget der gør det rapt og spændende. Lidt ligesom patchwork, der også nemt kan blive lidt for "pænt" og småblomstret gammelrosa, hvis man ikke passer på;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har du helt ret i Karin.... det er osse det der gør det svært. Men jeg har fundet nogle farver der matcher hinanden og der imellem er der en lyseblå og en rød. Så jeg håber det er med til at sætte lidt blikfang ... måske skal den grønne være lidt mere grøn. Farverne ligger på spisebordet og så går jeg og kikker lidt på dem:o)

      Slet
  7. Jeg er SÅ dårlig til at vælge farver og passe dem til hinanden - derfor er det rart at se andre sætte noget sammen og få inspiration :)

    SvarSlet