Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

søndag den 26. august 2012

Garn, mønster og kagebageri


Så gik den store farvejagt ind i formiddags - det er godt nok svært -
der er hele tiden nye kompinationer som er gode -


Det ender nok med disse seks farver.
Det må jo ikke blive for "vildt" men heller ikke for kedeligt, vel !



Jeg fik også tegnet et mønster op i fuld størrelse.
Jeg har brugt min Crazy kjole som model.
Mønstret skal jeg bruge til at støtte mig op af,
 så kjolen forhåbentlig ender med at passe.



Sidst på eftermiddagen tog jeg mig sammen til at bage chokolade muffins.
Manden min fylder år i morgen og så vil han gerne ha´ kage med på kontoret.

6 kommentarer:

  1. Spændende at følge tilblivelsen af din kjole...Tillykke med manden.;-))

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Vi har lige været ude at spise og sidder nu ulækker mæt i sofaen ;o)

      Slet
  2. Den er så utrolig smuk din kommende hæklede kjole :-) Jeg er spændt på at følge dens tilblivelse og farverne er flotte sammen . Nu er det så lige jeg ville ønske at jeg havde hørt bedre efter da min mormor ville lære mig at hækle he-he

    SvarSlet
    Svar
    1. Det håber jeg osse den bliver. Jeg er nu ikke nogen ørn til at hækle men har da lært lidt hen af vejen i læbet af årerne, så nu kommer det på en prøve ;o)

      Slet
  3. Tillykke med manden i går :)
    Jeg syntes det er fede farver - godt valgt!
    Mums - ser lækkert ud!

    SvarSlet
  4. Farverne ser ud til at være gode samme, det skal nok blive godt. Tillykke med din mand.

    SvarSlet