Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

mandag den 13. august 2012

Hjemmelavet læbepromade


Jeg vil prøve at lave læbepromade efter en opskrift i bogen "Magiske måneder"
Noget af en langsomlig proces men spændende at prøve resultatet.
Først skal blade fra Morgenfruer tørre
Herover står de så nu i blød i mandelolie... sådan i et par uger og så skal det sies og det sidste blandes i, bl.a bivoks.


Det er en rigtig lækker bog med en masse sjove og spændende opskrifter og ideer i.
Et kapitël for hvert måned. 
Det var en bog som jeg slet ikke ønskede mig til jul men det endte med at blive den bedste.
 Sådan én der kan kikkes i mange gange og blive ved med at finde nyt.

4 kommentarer:

  1. Det ser godt nok spændende ud. Jeg glæder mig til at høre om resultatet :)

    SvarSlet
  2. Tænk kan man selv lave det. Jeg troede egentlig at læbepomade var lavet af glycerin og vaseline.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er de også ofte men man kan da heldigvis få nogen uden ... og nu vil jeg prøve selv. Det bliver spændende at se om det dur.

      Slet
  3. Det kan ikke andet end blive lækkert og noget helt andet end det kunstige man køber sig til :)

    SvarSlet