Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

tirsdag den 21. august 2012

Jeg er fuldstændig solgt ...

... igen.
Det er dog den mest super flotte sjove helt specielle hæklede kjole jeg nogensinde har set.
Tror ikke den nøjes med at komme på to-do listen .. i det mindste på første pladsen.
 Den må jeg vist kikke lidt mere på.

Jeg fandt den på "365+1"
Se mere på Liveinternet.ru .. ja den er på russisk men det meste er diagram
og resten håber jeg at jeg kan få kopieret og oversat i Google Translate.

8 kommentarer:

  1. Hold da op hvor er den skøn - den kunne jeg nu også godt tænke mig at kaste mig over, så jeg vil holde øje med om du går igang.

    SvarSlet
  2. Wauw - den er sindssygt flot - et stort arbejde, men jeg tror den er det hele værd.

    SvarSlet
  3. ja hold da op. Den er da helt fantastisk flot og speciel !
    hilsen Mona

    SvarSlet
  4. Den kjole faldt jeg også over, den er helt fantastisk

    SvarSlet
  5. Den er superflot. Det vil da være fantastisk hvis du kan genskabe den ud fra billedet, for en russisk opskrift er måske ikke lige det letteste at gå til.

    SvarSlet
  6. Den kjole er da bare helt fantastisk! Det kan da ikke passe, at den opskrift ikke findes på et mere tilgængeligt sprog, eller hvad?
    Jeg glæder mig til at følge dit projekt :)
    Jeg tror også at jeg bliver bare nødt til at hækle den......

    SvarSlet
  7. Tyder på at det ikke kun er mig der er forelsket .. fnis.
    Jeg har ledt på nettet og tror egentlig ikke der findes en opskrift. Det er diagrammerne og så er det vist lidt sådan bare derudaf.
    Jeg fandt et par andre billeder af kjolen men i andte farver og lidt forskellige .. men stafig kun på russisk. Der står heller ikke noget om garn eller hæklenål str.
    Så nu køber jeg garn i næste uge og så prøver jeg altså.... men er lidt i tvivl om garntype. Mercificeret bomuld er nok lidt for blank til min smag Det skal nok været et garn med et vist hold i. Nu ser jeg hvad jeg kan finde.
    Det bliver bare SÅ spændende

    SvarSlet
  8. Haha, kan godt følge dig - du er hooked! Den er nu også fed, har aldrig lært diagram, men måske man skulle bruge vinteren på at prøve det..

    SvarSlet