Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

lørdag den 18. august 2012

Ka´ jo ikke nå det hele ...


Har ikke været på nettet i et par dage.
Det er altså bare ikke nemt at nå det hele når man er græsenke ;o)
Sendte manden på jagt i Sverige i onsdags og så er der lagt en masse planer og incl. et arbejdsliv ja så går tiden bare sådan vubti..
I formiddags var jeg en smut oppe i byen ..
Patchwork Huset havde udsalg - så det skulle jo udnyttes.
Nu skal der presses knapper.

... og så skulle der osse lige kikkes lidt butikker .... en sød sommerkjole blev det til.
Skal måske sydpå i efteråret og så er det jo om at være beredt. :o)



Om eftermiddagen var der Promonadekoncert på Torvet og Monika og jeg mødte op med hat såmænd ..... der var champagne til alle med hat.
Stegende hedt i solen men rigtig festligt.
Der var rigtig mange med meget flotte hatte  .. ikke lige til at se på billedet.

Det har været en fantastisk godt Esbjerg Festuge med en meget flot program og så har vi jo været beæret med et fantastisk vejr.
Der er ellers tressermusik i aften men jeg orker ikke at cykle derop igen ... bliver hjemme og strikker i stedet..... måske skal jeg se om fjernsynet stadig virker ;o)


4 kommentarer:

  1. Ja dejligt vejr til festugen. Jeg var der på åbningsaftnen også godt.

    SvarSlet
  2. Ja, man kan nå meget som græsenke - de mænd fylder godt :)
    Hvor kan man se dine knapper, når de er lavet?

    SvarSlet
    Svar
    1. Nu tror du godt nok jeg er skør men jeg har solgt maskinen igen.
      Der er aldrig ret langt fra handling til ide når man er mig. Jeg sad lige pludselig en dag og tænkte tanken .. er det nu osse noget jeg gider, vil det ikke bare tage alt for meget af min sparsomme tid ?
      Så satte jeg den til salg på DBA og den blv solgt første dag.
      Måske jeg vil prøve igen en anden gang når jeg bliver "arbejdsfri".

      Slet
    2. Det tror jeg aldeles ikke - ideen var god, men som du siger - vi skal passe på tidsrøverne.

      Slet