Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

lørdag den 4. august 2012

Layout rod vist løst ....

Jeg er blevet gjort opmærksom fra Merete, og mange tak for det, på at der er rod på mine indlæg ... at teksten stod forkert og gemt i forhold til billederne ... men efter nærmere forespørgsel ikke hos alle mine læsere.
Jeg tror det har noget med at gøre at jeg sætter teksten i venstre side og billeder i højre. ... og at der er forskel hvilken opløsning man har på sin comp.
Så fra nu af sætter jeg billeder og tekst under hinanden og det tror jeg løser problemet.
Er der stadig problemer vil jeg meget gerne ha´ en kommentar

 


Som et forsøg så skal I lige se min vindueskarm .. det er virkelig en "rigtig" dreng jeg har besøg af. Han er bilgal og linier dem flot op hele vejen hen ... han fylder altså først 2 på lørdag.
 .
Håber siden ser rigtig ud denne gang ...

5 kommentarer:

  1. Hold da op han er dygtig...Din tekst står bare rigtig fin nu og jeg kan læse det hele af den.;-))

    SvarSlet
  2. Din tekst og billder står bare super fine nu. Kan fortælle at jeg læser andre blogs, der har samme opstilling som du. Tekst til venste og billeder til højre og her har jeg ingen problmer.
    Hvordan skriver du dine indlæg ? Bruger du Windoes live writer?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Merete. Øhh .. Windoes live writer?
      Det kender jeg ikke. Jeg skriver bare i det indlægsfelt som hører til Blogspot ... det er da vist det nemmeste.
      Ja det ved jeg jo egentlig ikke men det syntes jeg det er.

      Slet
  3. Nu er det også godt på min skærm, dejligt at det kunne løses.
    God søndag til dig.

    SvarSlet
  4. Dine billeder ser fine ud på min skærm.
    Sikke en ordensans den lille har, det lover godt for fremtiden.

    SvarSlet