søndag den 12. august 2012

Lillebælt og strikketøj


Vi har været  på en skøn sejltur i Lillebælt i vores lille båd.
Det var næsten vindstille og havblik da vi sejlede ud


Mens manden fiskede fik jeg strikket ret langt på den nye trøje til Liva på 5 år.
En trøje jeg har haft på bestilling hele sommeren.
Men det var ok at hun først får den hen på efteråret
Den strikkes i Baby Merino fra Drops.


Hen på eftermiddagen blæste det lidt op og det gav lidt mere vipperi.
Det gav dog fladfisk nok til en middag i morgen ... for efter en hel dag på vandet er der ikke kræfter til ret meget kokkeri i køkkenet ;o)

Vi var osse lidt rundt langs kysterne på begge side broen og kikke huse ...
...  vi har en lille drøm at flytte derover engang men det bliver nok kun til en drøm .. her slår en teknikkerløn nok ikke til ;o) 

Men drømme er altid dejlige at ha´, ik  :o)
Der er bare SÅ skøn ved østkysten


2 kommentarer:

  1. Strikketøj er en dejlig ting, når søen er nogenlunde stille. Vi sejler også, (i sejlbåd) og jeg får produceret masser af strik i løbet af en uges sejlferie - når vejret altså arter sig.

    SvarSlet
  2. Drømme koster heldigvis ikke noget.
    Baby Merino er en af min favoritter - den er SÅ lækker!
    Det er al den havluft man bliver så træt af - inviterer du på frisk fanget fisk, så kommer jeg løbende, der findes ikke noget bedre :O)

    SvarSlet