Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

torsdag den 9. august 2012

Masser af etiketter



Jeg søgte på nettet efter etiketter til mit hjemmelavede gele og marmelade ...
jeg bliver overrasket hver gang over hvad man finder derude på nettet.

Der er uanede mængder ... ligesom en slikbutik ...
lige til at downloade og selv skrive tekst på.
Se f.eks også her blog/worldlabel eller her her på Pinterest ..

Mangler du nogle så gå amok og forsøg at vælge. Det er virkelig svært.
Jeg har printet ud på selvklæbende etiketter men det kan vel også sagtens lade sig gøre at lime dem på med limstift eller dobbeltklæbende tape


Se denne herover -  med min egen tekst. Den har jeg lavet her på Jamlabelizer.com.
Men her kan man ikke skrive æ,ø,å så Brombær må blive til Brombaer.



En forfærdelig masse labels og andre sjove ting til at printe ud....
Nu er du advaret - på eget ansvar ... thi hi



2 kommentarer:

  1. Uhadada! Sikke mange ting man kan finde. Jeg må vist vende tilbage andre gode gange... :-)
    Jeg plejer rent faktisk at lave eller finde små fotos af glassenes indhold. Dem opretter jeg så label-dokumenter til sammen med den aktuelle tekst.
    Når jeg så er mest doven, opdaterer jeg dem året efter... bare med det nye årstal.

    SvarSlet
  2. Ja tak! Sådan noget må jeg slet ikke lege med ;O)
    Rigtig god ide at pryde dine glas på den måde - total eksklusivt!

    SvarSlet