Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

torsdag den 23. august 2012

Hækleprøver


Mange tak for de forslag jeg har fået ... kan se at det er nogle af de samme tanker jeg har haft.
Jeg har lige lavet et par hækleprøver.
Den øveste er Coast (bomuld/uld) og den nederste Supersoft - begge fra Garn-garagen. Den sidste til højre en en tynd bomuld ... men jeg tror det bliver Supersoft. En ren bomuld er ofte for tyk og tung. .. og Supersoft findes i utrolig mange farver så her er det nemt at finde nogle farver som matcher.
Den fungerer osse fint med en hæklenål nr 2.5
Jeg har lige bestilt farveprøver hos Garn-Garagen så har jeg lidt at kikke på i weekend.
Det her skal virkelig prøves .. jeg glæder mig :o)
 
Samtidig vil jeg benytte muligheden for at sige velkommen til mine nye læsere.
Håber I finder inspiration og glæde ved at læse med.
Jeg er glad for hver eneste af jer og jeres kommetaer.
 

2 kommentarer:

  1. Jeg glæder mig til at følge tilblivelsen af den flotte kjole.;-))

    SvarSlet
  2. -og jeg glæder mig til at se dit farvevalg - følger du modellen eller kaster du dig over nye farver?

    SvarSlet