Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

tirsdag den 4. september 2012

Brombær uhmmmm..


I eftermiddags var jeg nede og slås med nogle brombær buske i det grønne område bag vores hus. 
Det kom der en masse ridser på armene og 1/2 kg bær ud af det
Jeg skal afsted igen om en ugestid når lidt flere er modne.
Nu er der 2 glas marmelade klar med søde etiketter på.
Der står godt nok august på men da jeg printede etiketterne troede jeg at bærerne var modne noget før.
Skidt pyt med det.

Der er noget fantastisk over at man bare kan hente bær i naturen.

Nu vil jeg ind og hækle noget mere på Peru kjolen.

6 kommentarer:

  1. Uhmm det ser lækkert ud det marmelade :o)

    SvarSlet
  2. Hej Irene.
    Jeg kom lige forbi, dejlig blog, og din Peru kjole den er jo bare fantastisk flot. Jeg glæder mig til at se mere...

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Else Marie.
      Velkommen til og tak for dine pæne ord. Dig bliver jeg da osse nødt til at følge .. der var lige nogle ord som matchede ;o)...loppemarkeder, kreativitet og Sverige.

      Slet
  3. Mums det er lækkert med sådan noget hjemmelavet syltetøj. Spændende med den kjole - jeg kan næsten ikke vente med at se mere.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er osse ret spændt på resultatet. Indtil nu ser det lovende ud :o)

      Slet
  4. Desværre ikke til brombær, men sikke nogle cool etiketter ;O)

    SvarSlet