Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

tirsdag den 25. september 2012

Den Peruvianske 3


Så har jeg fået sat de nederste dele sammen.
Det gik såmænd rigtig godt og helt uden de store matematiske beregninger.
I aften vil jeg hækle et par kant rækker forneden
og så skal der regnes ud hvor høje de trekanter der skal gå op til taljen, skal være.
Nu har jeg rigtig fået blod på tanden igen.


Jeg havde læst om bladet Mollie Makes og om dens fortræffeligheder og blev nysgerrig.
Jeg har nu fået fat i en udgave fra sidste år til få kroner ...
... men, men
.. den er der nu ikke så meget ved.
Jo der er en masse inspiration i den men næsten ingen mønster,
mest reklamer for dem selv og alle andre.
Så har jeg prøvet det.


Der er mønster på æbler og de er da rigtig søde.




7 kommentarer:

  1. Hvor ser det smukt ud, det du har lavet på kjolen. Og super flotte farver :)

    SvarSlet
  2. Det har da vist været alle besværlighederne værd med den kjole
    rigtig flot indtil nu

    og ja det er da ikke meget ved så det blad

    SvarSlet
  3. Jeg er stadig vild med dit hækleprojekt - det ser virkelig godt ud :)

    SvarSlet
  4. Hvor bliver kjolen smuk :)

    SvarSlet
  5. Det var godt at det lykkedes for dig at samle delene. Det havde jeg aldrig klaret. Jeg glæder mig til at følge udviklingen.

    SvarSlet
  6. Ih, altså, det ser godt ud!!! Jeg er sikker på den kjole bliver helt fantastisk og jeg synes det er SÅ sejt at du kan finde ud af det!!!!!!!!!

    SvarSlet
  7. Godt klaret - det ser bare helt rigtig ud - vidste godt det skulle gå :)
    Træls med det blad, så gider man ikke smide penge efter det, for mange ting er rare at have mønster til :)

    SvarSlet