Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

tirsdag den 18. september 2012

Jeg gir´ aldrig op !!!!!!


Det lige før jeg løb skrigende væk .. 
.. hvor har det bare drillet ... 
... du drømmer ikke om hvor mange gange og aftener jeg har brugt på den der lille bitte dumme trekants område.
Der skulle egentlig være nogle "slanger" hæklet ind - det opgav jeg
 - så hæklede jeg en cirkel og forsøgte at få den lagt pæn ind, 
mange gange, på mange måder - det opgav jeg.
Nu er det endt med en trekant og den tror jeg jeg får passet ind.
Jeg hækler alle trekanter sammen og derefter sammen med cirklerne.
Min mavefornemmelse siger at det nok skal blive ok.

5 kommentarer:

  1. Det ser godt nok spændende ud. Glæder mig til at se det færdige resultat. God aften.

    SvarSlet
  2. Sejt med den viljestyrke!!!! Men du har selvfølgelig også den smukkeste kjole i udsigt, så selvfølgelig fortsætter du :-)

    Og jeg følger med stadig større spænding dit arbejde med kjolen!!!

    SvarSlet
  3. Selvfølgelig giver du da ikke op...og jeg glæder mig til at se det færdige resultat.;-)

    SvarSlet
  4. Du er godt nok stædig som en kamel :) ikke nogen dum egenskab at have, når det gælder håndarbejde. Glæder mig meget til at se det færdige resultat.

    SvarSlet
  5. Man kan allerede mærke hvor godt farverne spiller sammen - et rigtig flot valg!

    SvarSlet