Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

fredag den 28. september 2012

KBH bytur


Jeg har haft en rigtig dejlig shoppetur i KBH i dag med caffe, frokost, oseri og besøg i nogle garnbutikker.
Jeg fik kikket en masse men ikke købt noget.
I en rigtig sød butik, jeg har glemt navnet på, hang der en hel masse trøjer der var strikket over den samme enkle opskrift.
Rigtig søde og en go´ ide at huske
 
Ok ok ...  det passer nu ikke helt det med ikke at ha´ købt garn.
Jeg kom lige forbi Frederiksberg og kikkede ind i "Garn-itude".
En sød lille butik med en masse skønne stoffer (og garn).
Her fik jeg købt to ngl. blå garn, ja, det er det samme garn jeg køber fra Garn-Garagen (uld/bomuld)  men jeg faldt for en lys deninblå som jeg lige måtte ha´ et par ngl med hjem af.

4 kommentarer:

  1. ;-) 2nøgler garn tæller heller ikke rigtig som garnkøb...... Det er jo bare et supplement .

    Kh

    Ulla

    SvarSlet
    Svar
    1. Rigtig godt skrevet, den skal jeg huske til en anden gang .. særlig nmår manden siger ".. garn nu igen ?" så svarer jeg bare .. nej da det er bare et supplement .. thi hi

      Slet
  2. Nogle gange er det også nok at kigge, for når alt kommer til alt har de fleste af os jo nok både garn og opskrifter i overflod :-)

    At det så alligevel endte med to nøgler er der ikke noget at sige til; når man lige finder en lækker farve man ikke har hjemme, må man jo slå til.

    SvarSlet
  3. Haha Ulla, den var go' :)
    Rigtig sød ide med de strikkede bluser.
    Jeg får jo barnebarn nummer to til april og det kunne være sjovt med en dreng - kan godt blive lidt meget med de pigefarver :)

    SvarSlet