Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

lørdag den 29. september 2012

Lidt flere ideer ...

 
... hvis man skulle få tid i overskud. ;o)
The Creative Crochet Crew på Facebook lægger links ind hver dag.
I dag så jeg denne her flotte taske fra en fransk hjemmeisde.
Det er da lige før man osse skal eje den.....
 
I denne weekend går tiden dog mest med børnepasning ...
... en syg datter med manden i udlandet og to små børn hvor storebror osse er sløj, ja, så er jeg bare superglad for at jeg kan være her og hjælpe.
 
 

3 kommentarer:

  1. Ja, den taske er du da nødt til at have.
    2 Skønne unger, som nu ikke ser specielt syge ud.

    SvarSlet
  2. Tak for tippet med The Creative Crochet Crew - den er nu tilføjet min FB.
    Sygdom er altid træls, men når man kan få lov at hygge omkring så to dejlige drenge - så går det lige, ikke? :)

    SvarSlet
  3. Nej en fin taske! Jeg bruger ligt nu hæklede firkanter til at stresse af, med ved ikke hvad de skal bruges til. Måske var dette en ide - så tak for den

    SvarSlet