Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

lørdag den 8. september 2012

Lidt mere Peru 2


Så har jeg fået sat cirklerne sammen og skal til at vedhæfte trekanterne.
Jeg skal ha´ denne her nederste del færdig først så jeg ved hvor lange de øverste trekanter skal være.

 
... men indimellem skal der hækles nogle for mig lidt "underlige" figuerer.
Ved ikke helt om jeg syntes om det eller om jeg hækle nogle cirkler eller trekanter i stedet.
Det skal jeg lige tænke over.
 
 
Orginalen ser sådan her ud.
Det er de grønne "slanger"ud for trekanterne jeg mener.
De er osse på ærmerne.
De virker på en måde lidt "ukontroleret" ;o)
 
Er der nogen der ikke har set den rusiske blog endnu så er linket her
 
I skal osse lige se de her sko.
Det er nogen Johanne har købt i USA .. de er strikket.
Helt sikkert ikke nogen der gir´ knyster ;o)
 
 

6 kommentarer:

  1. Det kan da godt være, at slangerne virker lidt ukontrollerede, men jeg tror de i helheden kommer til at fungere fint.
    Det ser ellers godt ud :-)

    SvarSlet
  2. Jeg er enig med Ulla, tror også det kommer til at fungere fint med "slangerne". Du er godt nok nået langt allerede.
    Skoene er seje, men nok ikke så praktiske i den kommende vinter.

    SvarSlet
  3. Jeg følger spændt det her projekt - det tegner vildt godt :-)

    SvarSlet
  4. Den Peruvianske kjole er helt fantastisk!!!

    Jeg glæder mig til at følge din udgave; dejlige farver du har valgt. Jeg overvejede et kort øjeblik om jeg skulle kaste mig ud i en version også, men jeg er elendig til at følge diagrammer (og selvom jeg godt kan hækle, er det ikke min favoritdisciplin) så jeg tror det bliver ved drømmen!

    SvarSlet
  5. Det er altså lidt spændende at følge med i :)
    Dejligt at du deler dine tanker undervejs.

    Super sko, sådan nogen kunne jeg godt bruge!

    SvarSlet
  6. Tak tak ... men nu har jeg forsøgt at hækle flere udgaver af "slangerne" og det virker altså ikke rigtig.
    Tror det bliver et par cikrler i stedet. Prøver mig stadig frem.

    SvarSlet