Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

søndag den 2. september 2012

Nyt blad og lidt mere Peru

Der er kommet et nyt krea blad i Sverige MbyM - Made by Me
... og nu har jeg lige fundet ud af at man kan bestille og få den sendt til Danmark. ..
...og så til nyhedspris til 49 sv.kr. Haps haps.
Den glæder jeg mig til !!
Jakken er da bare fantastisk sjov.


... og se denne her cykel ..... så en min vand ved siden af ;o)



Jeg har næsten fået alle 8 cirkler hæklet til Peru kjolen og en enkelt trekant.
(billedet er lidt mørk i farven) så det skrider godt fremad.

4 kommentarer:

  1. Det blad ser helt sikkert spændende ud:) Og du er altså til det "vilde", og hvor er det skønt :) Glæder mig til at se din peru-kjole færdig.

    SvarSlet
  2. Den jakke er lige dig, kan sagtens se dig i sådan en. Så hurtigt du har fået hæklet 8 cirkler. Det bliver spændende at følge dit arbejde med kjolen.

    SvarSlet
  3. Total fede hæklede ting - er der opskrifter med i bladet?
    Er dog lidt bekymret for sproget? Har du erfaring med om det er til at forstå påskrifter på svensk?

    SvarSlet
  4. Hej Marianne
    Jo der skulle være et opskrifts hæfte med. Jeg er altså osse spændt på at se den.
    Svensk er ok at læse og forstå osse som opskrift. Jeg har før købt blade i Sverige. De har en enmorm mængde af magasiner .. særlig jagt og indretningsblade.
    Jeg skal nok fortælle mere når bladet kommer.

    SvarSlet