Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

lørdag den 22. september 2012

Nyt blad - til at få stress af.

 
Jeg bestilte for et par uger siden, forårsnummeret af det nye blad MbyM fra Sverige.
Det viste sig at det kunne man egentlig ikke men for at gære en lang historie kort så lykkes det alligevel for mig.
Men så her i dag lå det sidste nye nr. i min postkasse.
Jeg har ikke bestilt eller betalt for det.
Måske der kommer en regning en dag ... jeg må hellere sende en mail til den søde dame der hjalp mig.
Det er altså et lækkert blad.
Masser af spændende strik og andet godt.
 
 
Jeg ved det godt, mig og så kjoler ...... men er denne her ikke bare flot.
Det er egentlig en ærmeløs kjole med bolero.
 
 
... en serie med fransk modestrik til børn ..
 
 
... mønster til sjove nederdele .. "brug hvad man har" model...
 
 
..... og denne her der egentlig er en poncho men osse en nederdel.
 
Jeg bliver fuldstændig stresset af alle de ideer. ;o)
 
 
 
 

16 kommentarer:

  1. er da helt vild med ponchoen/nederdelen

    SvarSlet
  2. Fedt blad , det kunne man da godt ønske havde været i sin postkasse , flotte modeller :-)
    Syntes som Laj vildt godt om poncho nederdelen .
    God fornøjelse

    SvarSlet
  3. Pigefrakken er da helt fantastisk sød. Er det et blad med opskrifter - eller fine billeder til inspiration?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo der er opskrift på det hele. Har spurgt om det evt kom til DK men det var der ikke tanke om. Det kan også fåes i Norge

      Slet
  4. Nu glæder jeg mig endnu mere til du kommer på besøg på torsdag! Så kan vi stresse sammen ;)

    SvarSlet
  5. Ja og lægge lidt mere på To dó listen :0)

    SvarSlet
  6. Ai si ai så mye lekkert!

    SvarSlet
  7. Superskøn poncho/nederdel. Kan du ikke bare abonnere til jeres svenske hus? Det gør vi med bl.a. Gård og Torp :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Trut
      Jo det har jeg osse tænkt på men vi kommer ikke så tit derop pga afstanden og sådan et blad har ikke så godt af at ligge for længe i postkassen. Men jeg kan nok få vores søde nabo til at tømme den.

      Slet
  8. Det blad har jeg aldrig set før, hvor har du fundet det?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg så det på nettet og ved en heldigt sammentræf fik jeg det sendt. Man kan ellers kun købe det i Sverige.

      Slet
  9. Skønne modeller, det blad vil jeg også have. Hvor kan man købe det?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej
      Man kan kun købe det i Sverige med abonnement og i enkelte forretninger. Hvilke kan man se på deres hjemmeside .... hvis man skulle være så heldig at komme til Sverige en gang imellem
      http://www.tidningenmbym.se/Sponsorer/

      Slet
  10. Nej altså - den pigefrakke er da mere end almindelig sød!
    Jeg syntes vi er lidt bagude herhjemme med opskrifter, både sy, hækling og strik..

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Marianne. Det har du helt ret i. Vi har mange dygtige strik designer men deres modeller er måske lidt for "pæne".
      Droops er gode som basis opskrifter men der er virkelig ikke sket noget nyt i mange år. Som eksempel.

      Slet