Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

torsdag den 20. september 2012

Skønne hæklerier.



Bare rolig, jeg skal ikke igang med flere hæklede kjoler foreløblig men prøv at se denne her kjole
Fandt en Facebook side på spansk med de skønneste hæklerier... 
..... se er masse billeder og diagrammer her.


Bl.a andet kan du finde disse skønne bøtter, er de da ikke bare super søde  .. se meget mere her

Jeg har slet ikke haft tid til at hækle de sidste par dage. 
Skønt at jeg går mod en weekend hvor jeg ikke har planlagt noget "ud af huset"


13 kommentarer:

  1. Nøj, hvor er det dog en fed kjole :D Men tror jeg må vente lidt, da jeg vist har lidt kjoler og tunikaer på pindene ;)
    Og total søde Kinder dyr -gg- (men linket virker ikke...)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du ha´. Dumt at jeg ikke bare får det tjekket.
      Det har jeg nu rettet.

      Slet
  2. Den er fantastisk den lange kjole, men sikke et arbejde. Endnu større end det du allerede har i gang.

    De der kinderægs bøtter til diverse ting, kan man også se på
    http://halager.blogspot.dk/, bare lige et lille tip.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Trine , det er godt nok en fin blog med en masse søde ting. Hvor findes der bare utrolig mange gode blogge.
      Træls at der kun er 24 timer i et døgn ;o)

      Slet
  3. Wauw en kjole. Tror jeg ville lære og hækle, hvis jeg havde samme model. Tror jeg vil få brug for nogen flere masker og måske det vil se knap så kønt ud.

    Kh

    Ulla

    SvarSlet
    Svar
    1. Thi hi ... og jeg skulle nok lave lidt mindre blomster. Med min lille højde vil jeg nok blive væk i alle de blomster.

      Slet
  4. Jamen Irene den kjole må du da også igang med...den vil være rigtig flot til dig.;-))

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er rigtig flot, ´kjolen, meeeen jeg tror nu ikke jeg får gang i den.
      Hvornår er det osse lige man tar´ den på ... tror de vil glo lidt på arbejde hvis jeg kom i den ...
      men man kunne jo bruge ideen til en jakke eller lign.

      Slet
  5. Hvor er kjolen bare smuk. Det er imponerende hvad man kan lave.
    God weekend, med en masse hjemmehygge :) Vejret skulle vist også lige blive til det.

    SvarSlet
  6. Hold da op, hvor er den kjole fantastisk. Tak for dine gode tips, der er simpelthen ikke nok timer i døgnet, til at nå alt det skønne håndarbejde man gerne vil :) God weekend.

    SvarSlet
  7. Det er virkelig nogle smukke hæklerier! Wauw!

    SvarSlet
  8. Endnu en skøn hæklet kjole, men som du siger, så ville jeg nu også være lidt i tvivl om, hvor meget jeg ville få brugt sådan en kjole.......

    Uanset hvad så tror jeg nu jeg må igang med at øve mig noget mere med hæklenålene for der er vildt mange lækre hæklerier at kaste sig over!!!

    SvarSlet
  9. Det er en dejlig måde at få brugt Kinderæg på - den er hermed husket og tak fordi du deler :)

    SvarSlet