Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

onsdag den 5. september 2012

Ting og sager


Jeg er kommet oprydning/smidvæk hjørnet.
Hvor har vi da bare meget "lort" liggende på hylder og i skabe.
Det gamle børneværelse stod for tur i dag.
"Børnene" syntes vi har mange ting og det har de såmænd osse meget ret i ;o)

Imellem er alle bind af "Mit skatkammer". Er man fra 60érne og deromkring kender man dem nok.
Har tænkt at sætte dem på DBA hvis da ikke pigerne vil ha´ dem.
Men mine børnebørn vil nok syntes de er oldnordiske om 5 år.



.. så var der osse lige nogle merskumspiber i tvivlsom stand... mon de kan gi´ lidt kr. ?


.. og to små årskrus fra B&G. Har nu tænkt at dem skal de små drikke af.
78 var det år deres mor blev født. 
Det er da fornemt, ik ? :o)


... og ikke mindst denne stak til genbrugspaldsen og en ligeså stor stak til Genbrugsbutikken.

Ihh hvor er det bare en skøn fornemmelse at få det væk.

.... så nu har jeg fortjent at komme ind og hækle lidt mere.
Jeg får et par billeder lagt ind i løbet af et par dage når der er lidt mere Peru hæklerier at se på.

5 kommentarer:

  1. Mine ældste børnebørn, 9 og 7 år, er begyndt at elske de bøger, deres forældre havde, da de var børn. Og den næste på 5 år er vild med socialrealistiske børnebøger fra sidst i 70érne. (den lille på 2 kan lide pixibøgerne - og de har ikke ændret sig de sidste 40 år). Så hvis du har plads, så gem børnebøgerne.

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har helt ret Susan. Jeg har osse gemt en masse børnebøger som jeg håber børnebørnene vil syntes er sjove når de bliver lidt større ... ældste er endnu kun 2 år.
      Men disse her er bare rigtig gamle i sprog og billeder, sikkert genoptryk fra ældre udgaver ... så jeg tvivler.
      Men de bliver ikke smidt ud .. men hvis der var en samler der kunne få glæde af dem er det ok.

      Slet
  2. Det er dejligt at få ryddet op. Jeg er enig med Susan. Mit skatkammer ville jeg nu ikke kassere, det kan sagtens være børnene elsker dem.

    SvarSlet
  3. Du vover da bare ikke at skille dig af med de bøger kære Irene, det gør du ikke - det er da total retro og minder om en svunden tid. Den tid vil dine børn/børnebørn gerne gense/opleve på et eller andet tidspunkt. Smid dem i en kasse under sengen, så de ikke er i vejen, men lad dem blive i hjemmet :)

    SvarSlet
  4. Bare rolig ... nu er den feset ind.. jeg beholder dem .. det har jeg osse lovet datteren ;o)

    SvarSlet