Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

onsdag den 10. oktober 2012

Åhhh hvor det luner.. begge dele

 

Jeg har fået en opskrift eller et link til én, fra min datter.
Men jeg vil gerne prøve at lave min egen udgave så der skal lige prøves et par gange ..
.. det kan du nok osse se på "fuglereden" bagved.
Det er en rigtig go´ sko der sidder godt på foden.
 Opskriftn er her.
 

Jeg har haft en travl uge og det ser ikke ret meget bedre ud i den næste.
Så der er ikke så megen tid til håndarbejde og surfe i blogland.
Men så kom min veninde med chokolade fordi hun syntes jeg havde fortjent det.
... og så er det hele bare meget nemmere. :o)
 

1 kommentar:

  1. - har bare total meget lyst til chokolade nu :)
    Glæder mig til at se hvordan "sutterne" kommer til at se ud!

    SvarSlet