Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

mandag den 8. oktober 2012

Bliver jeg aldrig klogere...

.. næhh, det gør jeg nok ikke. 
Nu har jeg igen lovet at løse et sy problem.
En datter af nogle venner skal ha´ sin selskabskjole syet ind og det har jeg sagt ja til....
... og den her har jeg fortrudt lidt. 
Det er altså bare ikke nem at lægge sådan én ind - med stivere og foer osv- 
- og det bliver jo aldrig helt 100% ok, ihvertfald ikke efter mit hoved.
Men man er jo bare åhhhh så flink  ;o)


Men der har da osse været tid til andet.
Jeg er blevet færdig med Pipi trøjen og den er blevet ret så sød.
Str. 1 år - ingen opskrift - jeg har brugt en opskrift der passede nogenlunde med garnet og resten er efter "gehør"


... og en uld striktrøje med bobler er osse blevet færdig. 
Det er noget af det som lå i strikkekurven og så finder jeg ud af at den kun mangler at bliver syet sammen.
Øhhh..
En opskrift fra et blad som jeg har tilpasset lidt efter mit hoved. Str.1år
Begge trøjer skal på min hjemmeside når jeg får den op "at stå" igen.
I hører nærmere.....

6 kommentarer:

  1. Hvor jeg kender det med at være flink. HURRA for den dag vi lærer at sige NEJ....Søde trøjer du har strikket.

    SvarSlet
  2. Det er et større arbejde end folk ved.
    Du må se at få lært det lille ord ')
    Søde små bluser du har strikket.

    Yt

    SvarSlet
  3. Det er godt at være et venligt menneske :) Hvor er de superfine de strikketrøjer, og den nederste er fuldstændig magen til den, som jeg snart er færdig med til mig selv ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Helle
      Det tænkte jeg osse på da jeg så den på din blog ;o)

      Slet
  4. Jeg er sikker på at den eneste der ikke bliver helt tilfreds med resultatet med kjolen, det er dig :)
    Lækre trøjer du har fået strikket - hvor mange flere ligger der i kurven? ;O)
    Pippi trøjen behøver du altså ikke sætte til salg.. Mit barnebarn er en 80'er og hvis du tror det kan gå her til vinter, så er den solgt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Marianne
      Der er ikke særlig meget i kurven endnu for der er sket mange gange det samme som nu - tingene smutter inden de kommer på nettet .. thi..
      men du må gerne købe trøjen, jeg sender lige lidt oplysninger til dig pr mail.

      Slet