Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

lørdag den 20. oktober 2012

Det her skal du bare se ...


Er denne trøje/jakke ikke bare skøn !
 
Jeg er faldet over denne her side. Berroco Fashion Yarn
Der er 100vis af gratis opskrifter, den ene mere spændende end den anden.
Hvis du tilmelder dig deres nyhedsbrev kommer der en ny opskrift hver fredag.
 
 
De her manchetter vil pynte på enhver trøje
 
 
... og denn taske her er bare SÅ sød
 
 
 
... og der er osse masser af opskrifter til børn.
 
Så gå bare ombord og bliv fristet !
 Det lover jeg
 
Go weekend.

5 kommentarer:

  1. .. kan man mon kalde dig garn-lokker? :)
    Ok da, skynder mig hastigt videre..

    SvarSlet
  2. Ja, det er en flot model - tak for tipset, jeg har registreret :-)

    SvarSlet
  3. Flere fristelser :-) tak for linket

    SvarSlet
  4. Jeg er da helt vild med den taske :) tak for tippet.

    SvarSlet
  5. Uhh- det var da en god side.

    SvarSlet