mandag den 29. oktober 2012

Hjemme igen og ...


... øhhh ...lidt mere garn.
Jeg var til Kreativ Messe i fredags og det er bare slet ikke retfærdig at der hos "Spindelvæven" var en levende model som gik rundt med denne bluse på.
Så den skulle jeg selvfølgelig ha´ med hjem.


.. og hos "Garngaragen" fandt jeg osse lidt mere garn som der skal strikkes et par småtrøjer af.
Det er igen Coast som jeg er ret vild med.


Min datter fortalte i dag at hun havde rørt ved noget helt vildt blødt mælkefibergarn og så blev jeg selvfølgelig vældig nysgerring.
Det hedder Pure Milk fiber fra Viking garn.
De har det bl.a hos "Dejligdag.dk" ..  der osse har en masse andre goe ting .. hmmmm ;o)
Det bliver jeg da vist nødt til at prøve en dag.

Og til allersidst vil jeg siger et stort VELKOMMEN til mine nye læsere.
Det er jeg ikke så go´ til at få gjort, 
men jeg er rigtig glad og lykkelig for at I har lyst til at være fast læser hos mig.
... og tænk jeg nærmer mig snart 100 ..
TAK


8 kommentarer:

  1. Den bluse ser da også rigtig fin ud, kan godt forstå at den lokkede :-D

    Hyggehygge
    Marianne

    SvarSlet
  2. Åh ja hun havde nogle gode modeller. Jeg var helt VILD med kimonoblusen, kunne bare ikke så godt lide farverne, så nu har jeg skrevet til hende og spurgt om lidt andre farver.

    SvarSlet
  3. Du fik da også lidt ud af at være på Messe..dejlige ting du har købt...lusen du har købt opskrift til er den strikket oppefra.;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Helvig
      Nej den er strikket på den "alm" måde, nedefra.
      Jeg har lige et par andre projekter der skal være færdig før jeg gå igang med den ;o)

      Slet
  4. Så er der købt mere hjem til projekthylden :)
    Dejlige ting og dejlige farver. Har selv læst omkring mælkefibergarn, måske man burde prøve det?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Marianne
      Det tror jeg osse jeg bliver nødt til..

      Slet
  5. Sikke en sød bluse, den var du nødt til at have med hjem, det kan jeg godt se.
    Coast har jeg endnu tilgode at prøve, men det ser lækkert ud.
    Nu er der lidt at gå i gang med, skal jeg love for, men med den fart du strikker, skal det hurtigt få ben at gå på.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tjaaa ... det er bare lige det med at tiden og antal af projekter ikke helt passer sammen ;o)

      Slet