Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

torsdag den 25. oktober 2012

Nyt legetøj ...


Så kom posten med mit nye kamera. Den er bare go` ..
.. den bliver jeg glad for.
Her har jeg taget et billede af en firkant til betrækket til den lille taburet ..
... helt uden indstillinger eller tanker for lys eller fokus
- bare trykke på knappen.


... og lidt af frugtskålen....


.. og billede af kameraet, som af naturlige årsager er taget med min fon. :o)

.. og i morgen skal jeg til KREATIVE DAGE i Fredericia.
Glæder mig!
Måske vi ses ?


... weekenden står med Kongres i Herning ved
Teknisk Landsforbund.
.. så jeg er nok først på igen på mandag.

Så rigtig go´ weekend så længe

5 kommentarer:

  1. Tillykke med dit nye "legetøj". Jeg har tilmeldt mig som ny læser af din fine blog. Du er velkommen til at kigge forbi min. VH Emmy

    SvarSlet
  2. Velkommen til Emmy. Sikke en fantastisk tur du har været på til Kina. Vi var i Korea for nogle år siden da vores datter arbejdede dernede - det var osse en oplevelse man aldrig glemmer.

    SvarSlet
  3. Halløj hvor du kan!
    Flotte billeder dit kamera kan tage, nu bliver vi rigtig forkælet fremover (ikke at du har været nærig med billeder), for det forpligter jo :)
    Jeg har arvet et efter min kæreste, da hans skulle være større og bedre. Det kan en helt masse vildt, men står bare på Auto og "rystende fingre" ;O)

    NÆVN IKKE DEN MESSE!!!!

    Hjem fra Köln fandt jeg ud af at jeg i stedet skulle have været i Fredericia - mind mig lige om det næste år, TAK!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Så vil da da bare nævne en anden messe .. thi hi ;o)
      For så behøver du ikke vente så længe. Der er Håndarbejdemesse i Middelfart d 15-17 marts og jeg vil næste sige at den er bedre hvis man kun er til garn og stof og ikke til al anden hobby såsom papir og træ ... og heller ikke så mange stande med symaskiner.
      Den kan jeg godt anbefale

      Slet
    2. Tak for det Irene
      Det er hermed skrevet i kalenderen :)

      Slet