mandag den 22. oktober 2012

Se min kjole den er ...


... tral la la la.
Så blev jeg færdig med kjolen fra "Stof og Stil."
Super go´ model, ihverfald til mig.
Jeg har købt stoffet som er vist i kataloget.
Den model vil jeg bruge igen.


Billederne er taget med min telefon i tusmørke og defor ikke så gode,
men du kan her se at der er prikker på det ensfarvede som er mere grå i virkeligheden.
Men det skulle meget gerne blive bedre
for jeg har lige bestilt et nyt camrera ... det bliver spændende.

9 kommentarer:

  1. Hvor er det en smuk model, og den klæder dig supergodt. Og nogle smukke farver til dig. Kan godt forstå, at du vil bruge den model igen :)

    SvarSlet
  2. Den ligner jo en designer ting.
    Flot er den helt sikkert til dig.

    SvarSlet
  3. Billederne er gode nok, til at man kan se, at det er en superflot model til dig :-) Det må være dejligt at kunne sy.

    SvarSlet
  4. Den er godt nok super flot til dig..;-))

    SvarSlet
  5. Den er rigtig flot og bestemt en god model :)

    SvarSlet
  6. Super smart, flotte farver. Jeg syntes at længden er god, hverken for kort eller for lang.

    SvarSlet
  7. Smuk, smuk, smuk!
    Har du klippet og syet blomsterne i hånden?
    Det ligger så flot! :)

    SvarSlet
  8. Tusind tak alle sammen for de søde ord. !
    Marianne, blomsterne har jeg klippet ud i det rødmønstrede stof og sat det fast på kjolen med det der "fix -flies" med lim på begge sider (ka´ik´lige huske havd det hedder) og så har jeg syet dem på med symaskinen med en flad "overlocker" søm.

    SvarSlet
  9. Flot kjole, der virkelig klæder dig! Ikke noget at sige til du vil sy flere!

    SvarSlet