Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

lørdag den 17. november 2012

Biblioteks besøg


Var en tur forbi biblioteket for at finde en brideribog med egnede mønstre til min taske.
Fandt en med 1000 forskellige  ..
..  lige det jeg manglede -
men nok ik´ lige så mange ;o)
 

Har sat en masse Post-it på de sider jeg skal ha´ lavet kopier af.
Spændende at komme igang.
 
Men jeg faldt også over en strikkebog, som helt ufattelig er gået min næse forbi.
Norske "Retromasker"
Den er jo mere end fantastisk og fyldt med, vist nok, 130 opskrifter.
 
 
Både bluse og nederdel .. ihh altså ...
 
 
.. og prøv at se denne her model
 
 
... osse nogle helt tussenusse modeller
 
 
og lidt interiør.
 
.... den bog skal vist på min julegaveønskeliste :o)
 
 
 

3 kommentarer:

  1. Når du nu lige får tid imellem alle dine projekter, skal du lige kigge her ind og læse nederst i indlægget - jeg udfordrer dig :)
    http://topping.dk/blog/2012/11/17/jeg-er-blevet-udfordret/

    SvarSlet
  2. Sikke nogle skønne bøger, jeg tror da også lige, at jeg skal have fat i den der strikkebog, og hvis den er så lækker som den ser ud til, bliver den et julegaveønske :)

    SvarSlet
  3. Ih altså den bog er også gået min næse forbi, den må jeg straks have bestilt på biblioteket.

    SvarSlet