Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

søndag den 25. november 2012

Børnebørns weekend


Først skal I lige se et kreativt påfund, manden min har lavet for lidt tid siden.
Et skohorns ophæng


Et gevirstump fra et dyr han skød engang - monteret på et stykke birketræ.
Den er rigtig sjov men osse funktionelt
Skohornet er et gammel loppefund i træ.


... og det allerbedste til sidst.
Jane og drengene har været på weekend besøg.

Elliot, 4,5 mdr, er ved at være rigtig sjov.
En dejlig dreng der er meget smilene
men han sover godt nok ikke tiden væk ;o)


.. og så har morfar fået fat i en brugt cykel.
Det var noget af et hit
Vi måtte i silene regnvejr ned og fodre ænder så cyklen kunne prøves.
Det var vist mest hårdt for vi andre der måtte skubbe og styre paraplyer på en gang.
... men hva´ gør det :o)

Hvor jeg dog knuselsker de drenge.  Uhmmm.

4 kommentarer:

  1. :-) Børnebørn er guds gave til bedsteforældrene, fordi de holdt deres egne teenagebørn ud.

    SvarSlet
  2. Jeg husker endnu min første rigtige tohjulede cykel. Min søster og jeg boede alene med vores mor. I en 4 sals lejlighed i Korsør. Jeg var syg, lå i sengen med feber så min mor fik cyklen op på 4. Sal og kørte mig ude i entren. Cyklen stor op af et skal så jeg kunne sidde på den når feberen ikke krævede søvn. Jeg husker det som en meget lang febertur.

    Kh

    Ulla

    SvarSlet
  3. Uha, jeg kan sagtens følge den kærlighed - alle skulle have lov at blive bedsteforældre!
    Fin cykel, sådan en kan altid vække glæde :)
    Hvorfor sove når man kan have det rart?

    SvarSlet
  4. Børnebørn er livets dessert. Den lille fyr er da slet ikke til at stå for sådan som han smiler.

    SvarSlet