Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

onsdag den 7. november 2012

Juletræslipsehæklerens belønning


Se hvad jeg fik af den søde mand .. han fik slipset og jeg to flaske dejlig vin,
som har stået på mit skrivebord hele dagen til alm. misundelse fra kollegaerne.


... og så har jeg bestilt garn hos Elisabeth Klausann via Facebook
Hun har osse en hjemmeside
Ubehandlet lammeuld - 100 g 35 kr.
Jeg har før købt noget ligende før
- det strækker utrolig langt og bliver rigtig fin når det er vasket.

3 kommentarer:

  1. Lidt lækker belønning - velfortjent :)
    Hvad bruges ubehandlet lammeuld til (ved ikke om det er et dumt spørgsmål) ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du ved da godt der ikke findes dumme spørgsmål – kunne dumme svar.
      Så jeg vil gøre mig umage ;o)
      Ubehandlet uld er som alm uldgarn men det er ikke farvet, vasket eller behandlet så det kan puttes i vaskemaskine. Så helt naturligt.
      Jeg har før strikket børnetrøjer i noget lignende og det blev dejlig og fin efter vask…. Dog er det nok ikke til at ha´ inderst inde.

      Slet