Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

onsdag den 21. november 2012

Lidt bliver der da færdig ..


Det går ikke særlig stærkt for tiden, 
men noget får jeg da færdig
Denne gang et par barnetrøjer (6 og 12 mdr.).
Ligeopogned med påsatte ærmer
Strikket i "Coast" i dobbelt garn.
100 gr på trøje


Jeg har også fået rullet de første 100 gr lammeuld op -
-det gik egentlig ret hurtigt.


.. og så fik jeg købt mig en ny bog i dag i Bilka...
... 55 kr
Der kan man ofte falde over et godt tilbud.

.. og så har jeg fået sendt en mail til Trafikstyrelsen.
Nu er det spændende hvad de svarer ang. strikkepinde/hæklenål i et fly

3 kommentarer:

  1. Ej, hvor er de to trøjer altså bare søde! Detaljen med den lille hvide blomst er så kær!

    SvarSlet
  2. Smukke trøjer Irene, du får altså noget fra hånden!
    Hvor mange strikkebøger har du egentlig? ;)

    SvarSlet
  3. Det er såmænd ikke så mange, nok kun en 10-15 stk.
    Jeg tror jeg nok mere jeg kikker og drømmer ... får dem sjældent købt. Men så en gang imellem er der et godt tilbud eller osse er det bare én man SKAL eje :o)

    SvarSlet