Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

tirsdag den 27. november 2012

På falderebet.


Jeg havde besluttet at jeg ville ha´ tørklædet færdig så den kunne lune mig i flyet sydpå.
Det blev den så i går aftes.
 
 
Farverne er ikke helt retfærdige
Det er svært at få klarheden med i køkkenlampens skær hen på aftenen
 
Garnet er noget jeg har fået af Karin som selv har spundet og farvet.
Den tynde brune er en Alpaka.
 
 
I morgen skal jeg ha´ gjort et nyt strikketøj klar til at tage med
- en trøje til Oliver
- og så vil jeg hækle på Peter Plys i flyet.
 
Torsdag mogen er det så bare dernedaf :o)
 
PS: Jeg har ikke hørt fra Trafikstyrelsen endnu
ang. nogle mere faste regler ang. strikkepind og hæklenål i fly ...
.. så jeg tager hæklenål med i flyet og strikketøjet i kufferten.
 
 
 
 
 


8 kommentarer:

  1. Det ser lækkert ud ;)
    God ide at have det med i flyet,
    der kan godt være lidt halv koldt.

    Det er rigtigt svært at tage ordenlige fotos i det her grå vejr.

    Godt tur.
    Yt

    SvarSlet
  2. Det er et rigtig dejligt sjal at have til flyturen

    SvarSlet
  3. Hvor ER det blevet fint Irene! Håber I får en helt igennem fantastisk ferie. Forresten - kan du ikke lige maile jeres Sverige-adresse til mig? Bare sådan fordi:-)))))))))))))))

    SvarSlet
    Svar
    1. Det der ... "bare sådan fordi" .... det er gerne med bagtanker ;o)

      Slet
  4. Skøn tørklæde. Jeg håber du får en rigtig god tur.

    SvarSlet
  5. Tørklædet er blevet rigtig flot, og dejlig varmt er jeg sikker på.
    Du må have en rigtig god ferie ;)

    SvarSlet
  6. Det er rigtig rigtig flot - og jeg er vild med farverne.
    hilsen Mona

    SvarSlet
  7. Hvor er det smukt Irene!
    Hav en fantastisk dejlig ferie - jeg er SLET ikke misundelig ;)

    SvarSlet