Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

fredag den 21. december 2012

Avancerede julehjerter


Hvis du går og keder dig ;o)
er her et link til en lidt avanceret julehjerte
som min yngste har fundet på nettet.
Du skriver en tekst i hjertet,
trykker "Opdater"
og vupti får du skabelonen som du kan printe ud.
Kan evt. osse bruges som til og fra kort da der kan skrives i to linie
men det bliver den jo nok ikke nemmere at flette af.
 
Jeg vil lige sikre mig:
 
GLÆDELIG JUL
til jer alle.
Håber I alle må få nogle rigtig dejlige dage.
 
Internettet forbindelse i Huset er ikke altid for go´
så man ved aldrig hvornår jeg er "på" igen.
 
Sverige "here I come" :o)
 
 
 




4 kommentarer:

  1. Tak for ideen :o)
    og også du ønskes en rigtig glædelig jul og et godt nytår.
    mvh Mona

    SvarSlet
  2. Tak for skabelonen. Jeg når det nok ikke i år, men den kan heldigvis gemmes.
    Også glædelig jul til dig og rigtig god rejse.

    SvarSlet
  3. Ja ja, den er god med jer. Jeg har set flere skrive om denne fantastiske opfindelse, men har endnu ikke set nogen kaste sig ud i selve fletningen ;)

    SvarSlet