Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

lørdag den 29. december 2012

En rigtig dejlig dag.

 
... startede med at posten kom med en pakke til mig.
.. vist nok flere dage forsinket -
- men virkelig værd at vente på.
 
Sødeste Karin har sendt mig en rulle hestetømme, strikket på strikkemaskine.
Karin har selv brugt det som gavebånd,
men jeg har allerede en plan om at strikke en trøje eller lign. med en hulrække hvor snoren kan trækkes igennem.
Hvor sød er det ikke lige at få sådan en pakke heroppe i Sverige.
 
Tusind tak Karin
for gave og kort
 
 
... og så bliver jeg ved med at finde "guld" i gemmerne her i Huset.
Ude i redskabrummet står der en stegeso, ja såmænd to -
- måske ikke for pæn -
Men så læste jeg på nettet at den da sagtens kan gøres ren
- så det bruget jeg lige lidt tid på i formiddag og nu er den så go som ny.
Den skal med til DK og prøves af
 
 
Her i aften kom et par svensker til årets sidste julefrokost.
Det var et par jagt forbindelser der skulle hygges om.
De var rigtig søde
- det blev en rigtig hyggelig aften.
 
Så helt igennem en rigtig dejlig dag .
 
 
Et lille kik ud af vinduet inden solen gik ned.
Det har været en kold men solrig dag
 
 
 
 
 
 
 
 



4 kommentarer:

  1. Sådan en stegeso kan du garanteret få megen glæde af.
    Hyggeligt med juleferie i det svenske :o)
    hilsen Mona

    SvarSlet
  2. Uhh vi elsker vores stegeso (vi har faktisk 3...hedder det 3 så stegesøer..) - vi lavede vores juleand i den, pg den blev super god :)

    SvarSlet
  3. Jeg er osse bare så glad for vores stegeso, det er jo ren guld du går rundt og finder, der i Sverige ;)

    SvarSlet
  4. Hvor er det altså bare et hyggeligt hus I har jer der!
    Det virker helt perfekt til julehygge :)

    SvarSlet