Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

søndag den 9. december 2012

Lille varm hilsen

 

Det her er det nærmeste jeg har beskæftiget mig med jul ..
... altså lidt svært at komme i julehumør ...
.. her midt om sommeren ;o)
.. 33 gr luft og 28 gr vand.
 
 
Efter en uges ufattelig skøn ferie på min brors yacht hvor vi sejlede rundt i Pang-Nga Bay -
- - -  har sejlet i kajak i drybstenshuler -
- svømmet blandt guldfisk -
 
 
- det rene Bounty-land med hvide sandstrande, palmer og det skønneste vand,
helt for os selv - -
 
- er vi flyttet på hotel over to nætter på Patong Beach på Phuket
 
 
Ikke så dårligt at ligge under en parasol med udsigt til grønt vand og to kolde pilsner.
 
Men nattelivet .......
.... Sikke en leben, fest og ballade har jeg da aldrig set.
Her kan der købes ALT for penge og så er det at jeg bliver SÅ mæt og kan slet ikke finde ud af at købe noget.
Det er så nok fordi jeg ikke mangler, mon ikke....
 
Så her i aften kapitulerede vi - købte en flaske rødvin og ligger nu på sengen og surfer mens manden ser fodbold.
 
Nu skal vi hjem i morgen og prøve om vi kan nå at finde julehumøret.
 
 
Vi fik mail fra naboen i Sverige i går.
Der frøs det minus 20 forleden nat
... det er 53 gr forskel fra der til her.
 
Spændende at komme derop til jul.
 

3 kommentarer:

  1. Ja hold da op sikke en temperatur forskel, det bliver da noget af en omvæltning. Husk godt med tøj, så i ikke bliver forkølede.
    Rigtig god rejse.

    SvarSlet
  2. Ja det må man da kalde et temperaturskifte !
    og fint på hver sin måde.
    Kunne nu godt ønske mig sådan en tur til Bountyland ..
    hilsen Mona

    SvarSlet
  3. Hvor må det være ubeskriveligt dejligt at opleve - og give en masse energireserver at tære på her i den kolde tid.
    Håber turen hjem går godt - og velkommen :)

    SvarSlet