Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

lørdag den 1. december 2012

Så er vi flyttet ind.


Vi havde en go tur herned men lidt trætte.
Allerde i dag er vi friske og jetlaget mærker vi ikke særligt.
Der er godt omkring 34 gr men der er aircon i båden og en frisk vind i havnen så det er ok.
 
 
Her på min storebror og svigerindes skønne  båd skal vi tilbringe de næste 10 dage.


 
Det her er vores naboer ..
... det er mindre færger og der er rigtig rigtig mange af dem.
Der bor fast personale om bord så de altid er sejleklar når ejerne kommer forbi
 
 
I formiddags var vi på en køretur.
Her i det nordlige Phuket er det ikke særlig meget turistet.
Der er masser af byggestil ... alle har nemlig hver sin stil ;o).
Der er simpelthen rod overalt og en stærk kontrast til det ellers smukke land.
 
Kreativ hvad angår byggeri og kørsel .. det er thaier :o)
 
I morgen sejler vi ud og så ser vi hvornår jeg rammer et net igen.
 
 
 
 
 
 

9 kommentarer:

  1. Ih hvor ser der lækkert ude :-) Det kan da kun blive en alletiders ferie.

    Kolde hilsner fra et lettere snedækket Husum.

    SvarSlet
  2. Skønne billeder, og en dejlig båd. God sejltur til jer, her i de svenske er der minus 4 grader :) Så jeg er lidt misundelig på dine 34 plus grader;)

    SvarSlet
  3. Nyd varmen, her er hundekoldt. Hvordan gik det med at hækle på flyet ?

    Kh

    Ulla

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Ulla
      Det gik fint. Jeg tog hækletøj med i flyet og nålen kom med hele vejen. Men min lille lillebitte foldesaks tog de i Bangkok ... så jeg måtte bide tråden over resten af vejen ;o)
      Jeg har ikke hørt fra Trafikstyrelsen endnu .... rykker når jeg kommer hjem
      Det bliver virkelig sørt at komme hjem tirsdag til sne og kulde.
      Kulden og det at komme på arbejde igen kan jeg godt undværre ;o)

      Slet
  4. Nyd det endelig her er det koldt og der er faldet lidt sne idag...Hold da helt op hvor ser det dejlig ud.;-))

    SvarSlet
  5. Det bliver garanteret skønne 10 dage. :o)
    hilsen Mona

    SvarSlet
  6. Når man ser ud af vinduet på al den smukke sne, der er faldet, kan man slet ikke misunde jer det dejlige sommervejr... eller kan man?
    Glædelig 1. søndag i advent i 34 grader!

    SvarSlet
    Svar
    1. Helt sikkert ;o).. hver ting til sin tid. Men jeg leger sommer lige nu og tænk så er der kun 3-4 mdr til fotåret :o)

      Slet
  7. Det ser vidunderligt ud, rigtig god tur.

    SvarSlet