torsdag den 13. december 2012

Så kom hverdagen tilbage ...


... på godt og ondt.
Men man skal vel hjem en gang imellem 
for at man kan glæde sig til det næste spændende livet byder på.
 
Jeg fik samlet lidt på de hvide strande bl.a. denne "knap"
Det er et stykke af en muslingeskal men ligner en lille knap med to huller.
 
 
Bagsiden er måske den kønneste
 
 
 
Jeg fandt osse en muslingeskal med et lille hul foroven
ligesom afpasset til en lædersnor.
 
 
Håndarbejde fik jeg ikke lavet ret meget af
men jeg fik da hæklet lidt på Peter Plys.
Hæklenålen fik jeg med både på ud og hjemturen i flyet 
men min lille lillebitte saks tog de i Bangkok
 
 
Trøjen til Oliver med frøerne er heller ikke kommet ret meget længere
men nu har den første priotet .
 
 
 

4 kommentarer:

  1. Velkommen hjem til hverdagen og juletiden :) Smukke muslinger du har taget med hjem. Og så må jeg lige fortælle dig, at dit næsten nye profilbillede er SÅ godt. Du ser virkelig glad og fantastisk ud, og så klæder det blå sjal dine farver :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for dine søde ord. De varmer :o)

      Slet
  2. Velkommen hjem til vintervejr og jul på vej. Det er fine ting du har hjembragt.

    SvarSlet
  3. Velkommen hjem Irene!
    Billede nummer 2 ligner en vaniljekrans ;)
    Dejligt at have ting med hjem, der kan forlænge minderne. Håber at I kan holde varmen.
    Jeg glæder mig til at se din Peter Plys ;)

    SvarSlet