Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

onsdag den 19. december 2012

Tapetprøver, hva´ for en ?


Jeg fandt ud af på Trompettrut´s blog -
(hun har brugt dem bl.a til den sødeste bakke)
- at man kan bestille tapetprøver hjem fra Flügger´s hjemmeside.

Jeg skal ha´ tapetseret køkkenet i Sverige og har kikket tapet i længere tid,
og har bare den tanke i hovedet at det skal være stribet - hvid/blå/grå
Det bliver sikkert den øverste
- på væggen over komfuret er der blå fliser
og gråmalede træpaneler forneden på modsatte side
- hvis panelerne bliver hvide så tror jeg det bliver rigtig godt


Så tælles der ned -
om 3 dage sidder jeg i mit hus Sverige.
YES !!!

4 kommentarer:

  1. Fantastisk at eje et hus i Sverige, du er en heldig kartoffel. Tapetet passer sikkert fint ind i stilen.

    SvarSlet
  2. Jeg føler mig osse heldig :o) .. glæder mig til mange ting men osse til at blive "arbejdsfri" så vi kan være deroppe i længere tid af gangen. .. men det kommer jo nok med aldreren ;o)

    SvarSlet
  3. Jeg hepper helt klart på det øverste tapet, det så smukt i farverne og der står SVERIGE hen over det :) I må have en vidunderlig jul i det svenske, er kun en lille smule misundelig ;)

    SvarSlet
  4. Glæder mig til at se tapetet på - det bliver super romantisk :)

    SvarSlet