Hvad er livet uden garn !

Hvad er livet uden garn !

Sider

lørdag den 12. januar 2013

Annette Danielsen - Workshop


Er I friske :o)

Lørdag d 9 marts 
er der Workshop med Annette Danielsen i Esbjerg
Det er hende med bla. "Kunsten at strikket en ø" og "Strik naturligvis"

Det er  Vibeke fra "Garnhjørnet" som er arrangør.

Sted: Jerne IF´s lokaler, Fasanvej 2
 fra kl 10-15

Pris 350 kr som er incl sandwich og drikke, kaffe/te og kage
Man skal medbring P nr.3 og 20 kr. til materiale.

Det kan da kun blive en hyggelig dag.

(Billedet er lånt fra Annette Ds hjemmeside)

4 kommentarer:

  1. Det lyder spændende, så spændende at jeg lige tjekkede hendes kalender og så at der skulle være Store strikkedag i Århus den 3. og den 24. februar i år - jeg kan bare ikke finde information om det andre steder, kan du?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Marianne
      Nej det er vist det eneste sted i nærheden af dig. så vidt jeg osse kan se.
      Men der er Håndarbejdsmesse i Middelfat d 15-17 marts :o)

      Slet
    2. Tak skal du have Irene, den er lagt i kalenderen og så fremt vejret tillader det, så tager jeg datteren med - kunne måske være det var noget for hele hækleklubben ;)

      Slet
  2. Det lyder hyggeligt, men er desværre lidt for langt væk for mig.

    SvarSlet